såhär sköter jag ansiktet.

hej, har pluggar sv sen förra inlägget jag skrev, har hunnit göra en heeeel del, är trött nu. sitter och webbar med arnela, tror hon håller på med ett inlägg. nu kommer produkterna jag har i ansiktet + en hand cream.


1. clearasil Treatment Scrub - använder jag varje gång jag är i duchar, den tränger in i porerna och rengör huden.
2. clearasil Daily Face Wash Treatment - använder jag morgon och kväll, rengör huden och oljan som finns i stannar hela dagen.
3. Oliva by ccs, cleansing mousse - brukar använda ca 3 - 4 gånger i veckan, en rengöringsmousse som rengör huden och det luktar väldigt gott!
4. clearasil Deep Cleansing Toner  - använder morgon och kväll, ansiktsvatten som tar bort all smuts.
5. clearasil 4 hours - använder morgon och kväll, tar bort finnar och acne på 4 timmar..
6. Elisabeth Arden läppstift - används när jag har väldigt torra läppar, och den hjälper snabbt!
7. Nivea young - används morgon och kväll, en vanlig återfuktnings kräm.
8. Elisabeth Arden eight hour cream - används de gånger jag är torr, dvs på vintern mest, rekomenderas!
9. REN - används ibland, olja är jobbigt tycker jag.
10. Vaseline - används morgon och kväll, läpparna blir mycket mjuka.
11. Oliva by ccs handkräm - används morgon och kväll, luktar gott och går snabbt in i händerna.

så, det var allt.. tror jag. nu ska jag fortsätta webba med arnela

xoxo M

Kommentarer
Postat av: RICHI ♥

sv: vilka bilder?:)

2010-05-09 @ 21:10:13
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: Bea

Oj vad många krämer!

Tyvärr får jag inte lov att ta en enda mer...:(

( Jag har blivit beroende av krämer så lägg inte upp bilder på dom mer, tack ) ;P

2010-05-10 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0