M

va på ekebo igår kväll. va hos gemme vid 6, så började jag trippla mitt löshår, för jag skulle egentligen ha det så. sen så plattar jag mitt hår, sen issas. sen helt plötsligt när jag börjar trippla mitt hår så ringer issas mamma och säger att hon hämtas oss om ca 5 minuter! och jag hade inte ens bytat om eller börjat sminka mig. så jag slänger på massa smink och maskara. jag lovar! jag har ALDRIG sminkat mig såååå fort. fail. haha
sen så när vi kommer fram i kön, vi stog nästan längst fram, så ska jag ta fram mina pengar, så hittar jag inte de! jag får panik och allt. så försöker issa snacka med vakterna så säger de att vi ska snacka med de där inne. så går vi in, så säger jag att jag inte hittar mina pengar och börjar nästan "böla", så han bara: "mm, för denna gången.."
jag bara: "oooooh,tack!" så sprang jag till gemme och de. haha. sen när vi skulle hänga jackorna så fick jag stoppa in min jacka i zoyas, för det kostade att hänga sin jacka, och jag hade ju inga pengar -.-
sen när vi kommer in är det helt dött, skit dålig musik och sånt. men efter ett tag, då det började komma mycket folk så blev det bättre. tack för kvällen tjejer!
jag, issa och gemme fick sova i gemmes säng, det var riktigt trångt. jag va som en pinne intryckt mot väggen,haha.


idag runt halv 1 så hämtade min mamma mig. jag duschade och sen dess har jag bara kollat på tv och fixat naglarna. snart blir det lite plugg -.- men har skitont i min mage så vet inte om jag orkar. hejdå
förrästen, vi hann inte ta några bilder..

xoxo M

såhär sov vi ungefär..


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni ha frågestund? Kan inte ni ha dagens fråga som många bloggar har? Att ni svarar på en fråga varje dag? TFS

2010-05-16 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0