M

hej. idag hade vi halv hemstuide dagm vi slutade efter lunchen. efter skolan gick jag, arnela, och axel hem till fanny och va där. gjorde smoothie osv. sen fixade vi oss, sen tog vi bussen till holsta. så gick vi dit, alla kollade haha:D så frågade vi om schemat osv. så ska vi fundera lite till om vi ska byta eller inte..
efter att vi hade varit där, åkte vi buss hem till fanny, sen gick jag och arnela hem. vid 17.00 gick jag och arnela ut, vi köpte en sån dricka i glasflaska. så sa arnela att hon kunde öppna det locket skit lätt. så försökte vi i 1000 år, så till sluuuuut så klara vi det! sen spelade vi fotboll med såna killar. vid 20.00 cyklade båda hem till sig. och nu sitter vi och webbar:D hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va!? Holsta? Shit, jag gick där några år, den skolan suger verkligen! Riktigt jobbiga klasser dessutom, och lärarna är skitdåliga.

2010-06-02 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0