M

heeeeeej, lite seg uppdatering. har köpt en jättefin odd molly blus. bild kommer där nere! har även reklamerat min plattång. för den gnistrade och pep hela tiden när den bara ska göra det 2 gånger -.- de kunde inte ge mig en ny direkt, utan måste skicka in det till GHD sak skit. fick damp!!!!!! så jag kommer få tillbaka den om ca.. 2 veckor?!!!!!!! imorgon ska jag, axel och fanny till holsta skolan tror vi, för vi funderar på att byta... :/ nu ska jag duscha, sen kolla tv eller webba med arnela. hejdå

har hittat världens finaste avslutningsklänning på zebra!!!!!! tror jag ska ha den plus ett par snygga granath sandaler


Kommentarer
Postat av: johanna ljung.

börja inte på den skolan, jag gick ju där innan, den är inte ok asså, hhahah, finns mycket bättre!

2010-05-31 @ 20:06:06
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0