M

hej igen. ligger i min säng och har ont i magen! :( får ALLTID ont i magen när jag ätit, får damp :( förrästen, idag i skolan hade  jag, anne och cruiz en sån nyhets grej i skolan. så snackade vi om anna bergendahl, HHAHAH. sen hade vi sån lek på slutet, så jag, arnela och fanny var ett lag. axel, cruiz och wille va ett. så sa läraren: "vad mot öra", så skulle man göra det. fick kramp i min ena skinka hehe:D nu ska jag be anne underhålla mig, för det är hon bra på. förrästen, följde hanan hem innan, hon skulle visst inte sova här:p

Kommentarer
Postat av: anne

vi ägde mia, vii ägde, haha xd omg den saken när ja nette o alice nte behövde vi bah puuh

2010-05-30 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0