M

lite seg uppdatering, men nu bloggar jag iaf! har varit med hanan sen klockan halv 3 typ. vi beställde hem pizza, och jag har fortfarande ont i magen så mycket vi åt.. :| nu ska vi hitta på ngt kuuul:D hon sover kanske här inatt också :D igår va jag och hon på hennes systers bal eller vad det va i stan, skit mkt folk. jaja, nu kommer det massa bilder:













 haha, flipp










jag frågar anne: "ser du den lilla repan jag har på mobilen. *pekar*, så ska hon se den, så fotar jag:D

de flesta bilder är flippppp, men jag har fan ute min tunga på varje nästan :o

Kommentarer
Postat av: anne

OMG OMG MIA DU ÄR SÅÅÅ DÖD, SÅÅ SKITDÖD HAHAHAH OMG SÅ DÖÖD DU ÄR , OMG ALLA MÅSTE VETA ATT JAG E VACKER OoCH INTE FUL OMFG HAHAHHAHAHAHAHA älskar diig :D<3 'hoost xd

2010-05-28 @ 19:11:49
Postat av: fanny

älskar er sjukt mkt!!!!

2010-05-29 @ 09:57:02
Postat av: arnela

love u 2

2010-05-29 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0