M

nu tänkte jag berätta om dagen:D
vaknade av att arnela ringde mig, HON HAR KOMMIT HEM!!!!!!! blev skit glad, så startade jag datan och webba med henne medan vi gjorde v oss osv. sen kom hon hit, kramade ihjäl ungen! sen gick vi till bussen.
sen i skolan va allt som vanligt, på rasten stack jag, arnela och fanny ner och åt thaibox! har gjort det några gånger nu, haha. sen när vi skulle till bussen, ser vi att en man ligger inne på toaletten. runt om han finns en kvinna och hans kompis. han hade tagit en överdos och det låg massa sprutor och snodda saker inne på toaletten. så kvinnan ringer ambulansen och när vår buss kom, så var ambulansen framme. sen i skolan sprang jag och arnela mest rundor. efter skolan va jag med arnela och ena. vi va hemma hos arnela och höll på med några, skit kul!:D sen fick jag en ed hardy keps, en svart! sen tog vi bilder och sånt, som jag tror arnela kommer lägga upp. nu ska jag plugga lite, snart sommarlov ju! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0