A

tjena,idag så har jag faktist städat hela mitt rum,efter det gick jag och deniz på promenad som 2 gamla pensionärer,nej skoja men vi gick i 2 timmar,mina ben gjorde ont som fan,sen vill hon forsätta men det vill inte jag så vi gick 2 olika håll och var piss off på varandra sen så kollar jag bakom mig gissa vem man ser då JOO deniz hehehhe,sen har jag bara varit hemma fick inte gå utt för det hade hänt en sak blabla nog om det,men sen vi d halv 11 så ringde jag deniz fick någon ramdom ide att hon kunde sova här,själv klart fick hon det nu sitter vi här och äter chips(y) jag som skulle bli samlare,aja skit samma imorgon ska jag va med mia heeeeeeeela dagen,
xoxo a

här kommer lite bilder från tisdes och andra dagar





















Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni ta bild på ert favorit plagg, favorit parfym och skor?:):)

2010-05-14 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0