A

tjena bloggen, sitter hemma hos deniz nu,jo igår va jag med deniz vi typ åkte till dalhem och träffa en kompis,sen stack vi hem och köpte typ chips och sånt gootttiti, när vi kom hem var klockan typ 7 eller 8 minns inte,sen fick vi en ide baka,och det gjode vi det blev kladdiga muffins skit gott,sen kolla vi på eurovision jag tyckte serbien  och frankrike var skit bra:D, sen vid klockan 02.00? skulle vi kolla på mtv music awards 2010 men nej mitt fuck alarm väckte mig inte
men här kommer bilderna


utan smink



jag kan stå på händer:D



vad leker jag?

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Hej, minns inte hur jag hittade din blogg, brukar läsa mycket bloggar bara :D



Roliga bilder!<3

2010-05-30 @ 16:44:18
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0