A

hej,glömde skirva igår när jag kom hem, men i går var det skola som vanligt gjorde ingenting bara snacka,efter skolan hade jag hemspråk skiit kul skratta så mycket att min hemspråks lärare slängde ut mig -.-,när jag kom hem satt jag vid datan bara sen gick jag ut med deniz lite,vi köpte jordgubbar och choklad muuuuuuuumsilibaba,sen var vi hos mig,sen gick vi hem till henne hade skit mycket mensvärk så jag somna hos henne vakna halv 11 och jag skulle vara hemma 10 hahah,så jag sprang hem så var min dag heheheh,men iaf vakna för någon halv timme  sen,har så jävla mycket mensvärk att det inte e sant!!!.Nu ska jag gå och äta en macka eller något i ses:D




snacka om gott








mmmm  choklad

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Tack detsamma! :-)

<3

2010-05-30 @ 18:23:42
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0