M

godmorgon! gick inte till skolan idag för har ont i huvudet och magen. plus att vi skulle göra ngt tråkigt skit, så jag orkade inte heller. idag ska jag nog va med gemme. vi ska väl va med några. skriver mer sen. och bilder från idag kommer också! gemme har skickat bilderna från igår:


ngn bild på mig, fråga inte ens


när vi skulle köpa thaibox. rooompaaaa


gemme dricker


ful bild på mig. sen hennes gulliga hund roxy, (pelle och roxan enligt mig)


pelle igen, vet nì? när vi gick i stan, va han sån biff. sen när någon gick nära han blev han sån skit rädd, tyckte synd om han. sen när vi träffade såna stora hundar, började han skälla som en idiot, sen när de stora hundarna gick mot han så blev han sån skit rädd, HAHAH:D


boxen blandat med fanta och cola(y)


roxy och gemmes fot


jag (L) pelle


några


HEJ!

Kommentarer
Postat av: gemmejaaaaaaaaaaaao :D

ROCKI*

2010-06-10 @ 23:39:46
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Tjabba..!

Allt bra?



Ha en toppen sommar!! :D

2010-06-10 @ 23:51:09
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0