M

hej, inte kunnat uppdatera för haft mycket plugg osv.

igår:
skola som vanligt, helt seg dag. efter skolan va jag med fanny. vi åt oss feta med mackor och min och fannys special sak, haha!:D sen ville vi sola, så vi tog med josse. så stack vi till solkungen, delade ett STORT solarium, svettigt!!!! somnade nästan där inne fan. men fanny övade på sin spanska så det gick ju bra. sen köpte vi läsk, lurade att vi gick på wiesel för då fick man drickan för bara en 5:a? sen cyklade vi hem till mig, hämtade pengar och köpte läsk och glass. när vi skulle dricka läsken ser vi att det är helt gammalt datum. jag och fanny går dit och säger till. han som jobbade där va helt sur, han bara "kan ni inte läsa eller? ni är fan blinda?!" sen "stick hem nu, det börjar bli lite sent för er" så gick vi lite, så jag bara: "ska fan ALDRIG sätta min fot i en affären igen" sen spottade jag, fick damp. men minns när jag var liten så köpte jag godis där, så var det helt hårt. så blev jag sån sur på han som jobbade där och sa att de hade äckligt hårt godis, haha. jaja, sen lämnade vi fanny hos hennes momo och mofa, som fanny brukar säga. sen cyklade jag och josse rundor. sen hem och göra eng!

idag:
vaknade, väntade på josse sen åt vi tsm. vi gjorde v oss, sen kom arnela efter en stund. vi missade första bussen, så vi fick ta andra och komma försent som vi gör varenda dag! skola, allt som vanligt typ. efter skolan gick jag och gemme hem till hennes mamma, gjorde v oss lite, för vi skulle va med jonte och ngn mer. men sen så kunde inte jonte eller va dt va. så vi typ sov lite. sen så skulle vi köpa thaibox, så kallade ngn leo på oss, så va vi med dom. så skulle vi röka vp, så fixade de den och sånt. sen pallade inte jag och gemme va med dem längre, så vi kallade ut tony, sen kom lucas också. så gick vi rundor. sen vid halv 9, gick jag och gemme hem. sen skjussa hennes mamma hem mig. vet ni? gemmes hund är sötast!!!!!!!!!!! va med den hela dan! så lurade jag alla att det va min hund. sen frågade alla om jag och gemme va systar, vi bara: "eeh, ja!:D" jag tkr inte vi liknar alls! men nu ska jag avsluta. vet ni? jag har som "sommarlov" nu, är klart med allt i skolan, FAN vad skönt!
ska be gemme skicka några bilder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0