M

hej. varit ute från eftermiddan till typ nio. mådde bättre vid 3 typ, så hade gemme ont i magen idag, så hon gick inte heller till skolan. så kom hon till mig, så tog hon med sin vattenpipa. så gjorde vi v oss lite, sen stack vi ut med denise, sandra och ellie. där va vi och rökte, blev helt beronde. kände mig helt hög eller något, haha. så tog vi lite bilder, vadå lite. MYCKET annars:o sen gick vi och åt i pizzerian, sen tog gemme bussen hem. så va jag ute lite till med ellie och denise. sen gick jag hem efter en stund, de också. ´nu kommer lite bilder:


haha vi skulle leka fjortisar


'
vad gör jag, hade tråkigt


haha, sån sur







orkar inte lägga in flera, haha. hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ni e fjortisar ni behöver inte leka

2010-06-11 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0