A

godmorgon bloggen, vakna nyss sitter fotfarande i min säng :).Igår var det skol avslutning, tråkigt för dom bara sjöng sen så snacka rektorn,sen gick vi upp i våra bas grupper och fick våra omdömen, ja mina var så där :(, Efter det stack jag, gemme , mia , issa , fanny och någon anna tjej minns inte vad hon hette men iallafall så stack vi till gemme och dega där,sen  stack jag och mia hem hehe så somna vi på hennes mammas säng skit sköööööööööööönt,sen stack vi ut med lite kompisar, senare ar det skit tråkigt så jag och mia stack hem vid kvart i 10? kunde ha bloggat då men pallade inte, ser att det är fint väder änkligen är det SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bilder:



















puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra stavning till äntligen! änkligen

HHAHAHAH

2010-06-16 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0