5 juni/om igår och idag

hej bloggen, tänkte berätta lite om igår först var jag i skolan och sånt som vanligt,min lille bror fylle år i går och vad tror ni jag gör jo jag glömde det min mamma kom springade till mig och sa ska du inte gratta din bror fyfan va skämmigt! aja för att fira min brors födelsedag åkte vi till småland till min pappas kompisar,grillade och sånt skit,sen stack jag ut med endi vid typ 6-7 minns inte vi bara cykla runder med hans kompisar skit kul,sen hände massa minns inte vid halv 12 kom vi hemm , jag va skit trött jag la mig direkt när vi kom hem, förs också ihjäl!!!!!!

i morse åkte vi hem,sen bestämde jag och mia att vi skulle till gröningen men jag pallade inte sen så vi träffa 2 killar hennes gamla klass kompisar skit kul va det haha vi stack till en sån fotbolls plan så var det stängsel över allt så vi klättra in sen kom det vatten sprindare så sparang vi runder sen ser vi en man och vi kuttar utt fyfan va jag sprang  sen kom vi på att vi hade glömt cyklana där utan för fotbolls planen så vi gick ditt så ser vi mannen igen haha fyfan va rädd jag va så vi kuta igen sen efter ett tag tar vi cyklarna och cyklar till en gård,gissa vad som hände sen jo jag kom på att jag hade tappat min mobil blev skit rädd börja nästan böla hahahah,så vi fick springa och cykla igen haha så kul.sen hitta
vi den som tur var sen dess har vi bara chillat i ad kom hem för en halv timme sen lägger in bilder i mon för mia har bilderna på sin mobil aja vi ses/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0